Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Ψυχολογία και Εκπαίδευση

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Γενικά:
Feldman, Robert (2009). Εξελικτική Ψυχολογία, Gutenberg
Foulin Jean-Noel & Mouchon Serge (2002), Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Μεταίχμιο
Hewstone, Miles & Stroebe, Wolfang (2007), Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία
Gottman, J. (2000). Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών. Ε.Γ.
Κωτσάκης, Δ. Μουρελή, Ε., Μπίμπου, Ι., Μπουτουλούση, Ε., Αλεξανδρή, Χ, Γκέσογλου, Ε., Καραμανωλη, Κ., Καρπούζα, Α. & Σπανοπούλου, Ε. (2010). Αναστοχαστική πράξη. Ο αποκλεισμός στο σχολείο. Εκδόσεις Νήσος Αθήνα. σελίδες του κεφαλαίου Ψυχολογία και σχολείο 307-383
Μακρυνιώτη, Δ. (2003). Κόσμοι της παιδικής ηλικίας. Αθήνα: Ε.Μ.Ε.Α.
Ψυχική Υγεία και Κοινωνικές Σχέσεις:
Αντωνιάδου, Ε. & Μπίμπου – Νάκου, Ι. (2000). Κατανόηση των σχέσεων απόρριψης από παιδιά σχολικής ηλικίας. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 20/2000, 193-213.
Γαλανάκη Ε. Π., Μπεζεβέγκης, Η. Γ. (1996). Αντιμετώπιση προβλημάτων της καθημερινής ζωής : Η περίπτωση της παιδικής μοναξιάς. Ψυχολογία, 3(2), 72-84.
Μπίμπου-Νάκου & Α., Στογιαννίδου (2006). Πλαίσιο συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την οικογένεια και το σχολείο Γ.Δαρδανός & Κ.Δαρδανός Ο.Ε
Μπίμπου-Νάκου, Ι. (2001) Εισαγωγικό σημείωμα. Στο E. Dowling & Osborne, E. (Εκδ.) Η οικογένεια και το σχολείο: Μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα. Αθήνα: Gutenberg
Ντολτό, F. (1997). Όταν οι γονείς χωρίζουν. Εστία
Σχετικά με Προγράμματα Ψυχικής Υγείας στο Σχολείο:
Εκπαιδευτικό υλικό πρόληψης: Δεξιότητες για Παιδιά του Δημοτικού. 1998. Αθήνα: ΚΕ.Θ.Ε.Α.
Σειρά «Συναισθήματα», (2003). Εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί.
Σώκου, Κ. (Επιμ.) (2000). Η προαγωγή της Ψυχικής και Συναισθηματικής Υγείας στο σχολείο: Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Ε.Γ.
Τριλίβα, Σ., & Chimienti, G. (1998). Πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Χατζηχρήστου, Χ. (2004). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο. Εκδόσεις Τυπωθήτω, Gutenberg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου